söndag 5 december 2010

DAG 01 -VEM ÄR JAG?

Rebecca Maria Esperanza Santos
 är är 12 år fyller 13 den 4 mars. Jag föddes på södersjukhuset och bor på södermalm.
jag älskar att rida och fotografera och designa och mina vänner.
jag är en glad och sprallig tjej men kan bli kaxig och har svårt för att säga att jag hade fel. även fast jag vet att jag hade fel.
jag är i stallet ungefär 2-4 dagar i veckan. och då är jag stallvärdinna,rider ridskola,rider för att jag varstallvärdinna och medryttare. :)
min absoluta bästavän är Susanna Johansson och vi har varit kompisar sen innan dagis :) hon ställer alltid upp för en och är alltid underbar!
jag äääälskar Justin bieber jag älskar hans utseende och ja, allt med han men jag gillar inte när folk vet att jag  gillar han och går och typ härmar hans röst och säger " hej jag heter justin bieber och jag sjunger som en tjej och jag är gay! " för han är inte det och ja.... sånt blir jag irriternad på.Om ni tycker han är å dålig kan ni väll bara hälla käften och prata om han när jag inte är med. Jag skyller inet på nån speciell utan jag blir det av många...
jag har blivit sårad många gånger asså jag har misst vänner och så. t.ex.Mira hon var mitt allt jag var ute med henne 3-4 ånger i veckan och vi gkorde allt tillsammans ( hon var en hund ) sen flytta hon och jag grät "blod" fast hon flytta bara vöer en br så jag kunde fortfarande gå ut med henne fast inte lika ofta och nu ska hon flytta till esklistuna och jag kommer inte få träffa henne. :'( och sen har vi peppe  ( en häst ) han lärde jag allt inom ridningen på jag red honom en gång i veckan ett halvår.Och sen en dag under sommarlovet så skulle jag gå in på deras hemsida och då fanns haninte på våra ponnysar å då tänkte jag dem kanske bara har glömt att sätta in honom.Så kollade jag på ponnysar vi minns och där var han med och då hade han fått tarmvred under sommarn! asså jag kunde inte andas under tio sekunder sen börja jag att gråta. aja jag har en massa fler sånna saker.
jag är halv spansk och träffar baa min spanska släkt en gång om året. det var dag 01 hoppas ni gillade det!




// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar