tisdag 21 december 2010

intressant dag...

vaknad 8.30 och jag trodde klockan var 6.00 ja, men sånt är livet gick upp gjorde mig iordning och gick till skolan med Ellie och Petro var i skolan en timme sen gick jag,Linnea,sally,cornelia och edith till donken och ja var där i 3 timmar sen gick vi hem till  herman och ja, var där tills nu...  och nu är jg hemma har precis täkat och ja.. imrgon har jag ingen aning om vad jag ska göra.Sally åker ju till skåne så henne får jag vara med när hon kommit hem och Sussi ska typ till kritine hamn.Så jag lär väl få dö här ensam..... HAr inte mer att skriva förutom att JAG HAR LOOOOOV!! :D så sjuukt bäst!!
haha, jag och sussi i mördarbacken! :)
// Rebecca<3

1 kommentar:

  1. Jag kommer inte att göra något speciellt så ring eller smsa om du vill göra något.

    SvaraRadera