torsdag 9 december 2010

HISS OCH DISS

hiss:
systemkamror! för dem är fantastiska att fota med och man får så mycket mer ehm......bild! eller jag vet inte vad jag ska säga men bilden får liksom en helt annan karaktär än vad den får med vanliga digital kamror.
spotify! För det är så bra att man kan lyssna på all musik bara på datorn utan att betala! för annars på youtube så måste man alltid byta låt sen.Men på spotify kan man bara kolla omkring på datorn och din favorit musik bara rullar på ;)
diss:
kyrkor! missförstå mig inte! Asså jag älskar kyrkor att fota dem och jag vill gifta mig i en. emn aså på kvällarna och man står utanför dem ser dem så sjuukt läskiga ut och ja om jag ska skriva det en mening.Så skulle jag inte vilja gå in där för 5 öre!
smällt glass! asså jag tycker inte om smällt glass! Då är det ju ingen glass! Om man ska äta glass då ska man äta glassen medans den är glass!
vacker! och underbar!

hemsk och läskig!
// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar