tisdag 14 december 2010

SÄSONGEN SISTA! :(

idag är det säsongens sita desperate housewives! :O gud jag kommer inte andas under hela programet.
Idag har jag iaf varit med SAlly,sussi,herman,anton.... osv. många iaf. Tyvärr råka jag göra en kompis ledsen! du vet vem du är och bara så att du vet aså jag gjorde inte det medvetande utan det vart så och vill bara berätta en sak för dig jag har mååååånga kompisar och jag kan/hinner inte vara med alla eller prata med alla varje dag.Om man vill att jag ska vara med dig t.ex. då måste du ta kommandot fårn början av dagen. orkade inte skirva det på sms så det vart här.Kom precis hem från en promenad runt heeela tanto med sussi! Vi prata lite random saker! haha! ja. och imorgon börjar jag 12.15 så jag ska äta på donken med Nellie,Sally och Corra ( kanske alex? messa isf ) ja. har inte så mycket mer att skriva. Hoppas det räkerr.Och du som jag skrev till jag vill inte förlåra dig som vän men om du vill vara vän med mig så kommer tyvärr inte det här vara sista gången det händer.jag försöker göra mitt bästa.var inte meningen att såra dig om jag gjorde det!
// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar