måndag 6 december 2010

DAG 02- MIN FÖRSTA KÄRLEK

herman i röd och elliot i svart! ^^
jag har inte riktigt varit med om min första kärlek.så jag tar den första jag var ihop med :)
det var nog Josef eller jag var kär i honom på dagis.Och vi var ihop heladagis sen så började vi i skolan och då var vi inte ihop längre sen när jag gick i 1:an så vart vi ihop igen fast då ville inte jag men ja och såå började han typ " slå " mig och ja. Men den första jag var ihop med med vilja var Elliot han går i min klass och vi var ihop en hel sommar och jag gillade verkligen honom. Sen åkte jag till spanien och vi hade inte kontakt på en hel månad och sen när jag var där kände jag mig taskig för jag hade varit lite kär i en annan kille när jag var där så jag gjorde slut med honom på flygplatsen. Och jag grät i taxin på väg hem. Ellipt går fortfarnde i min klass och vi är bra kompisar inte mer än så. Just nu är jag inte kär i någon men jag gillar många killar som kompisar. t.ex. Anton,Alexander,Herman,William..... osv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar