lördag 2 oktober 2010

4½ av 5 möjliga!

.....Får filmen den var skiit bra tycker jag.En film alla ungdomar borde se.Inte direkt en film för barn eller vuxna tycker jag utan alla som är 11- ja max 25, borde se den!! :D <3333333

Mittbena!
 Jag har bestämmt mig för att testa på mittbena själv gillar jag det eller det är helt okej.men ska ha det den här veckani skolan måndag-onsdag. För jag åker ju på torsdg till kyrkekvarn och kommer hem på söndag! Och på Tisdag börjar inne gympan och då ska jag ha min ( emma=lillasysters ) spanien landlags tröja och shorts!! Men det var allt från idag..Imorgon är jag i stallet och hjälper till invigningen.Och alla är välkommna och det är i lämshaga ute på ingarö och är från 2-6 :D då är det uppvisning på ridbanan och allt i stalle är klart! äntligen! tycker jag då.

Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar