söndag 3 oktober 2010

tävling...?

Jag hade tänk att ha en tävlong på min blogg om ni tänker vara med..? Alla som vill va med kommentera : jag vill va med och skriv eran bloggadress och om ni inte har en blogg så skriv eran e-post adress. Och då går det ut på att ni lägger uppe ( om ni har blogg) eller skickar en bild ( e-post ) till mig om min e-postadress är becczi.att@hotmail.com och sen får vi se vad ni kommer vinna jag har några ideer :D

Idag har det varit invigning och det var riktigt kul :D Och vårt stall har blivit så fiint! och vi fick stå i cafeterian... Ochdet var många upvisningar allt från wetern till maserad hoppning till voltige och en massa massa mer till och med terräng hoppning :P haha.Och efter allt det så fick jag on i huvudet. :( det är bara att sova bort det!


Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar