fredag 15 oktober 2010

medborgarplatsen (YYYY)

= lööööve!!

Asså jag äääälskar medis men det är riktigt otäckt!! :P Asså jag och en massa kompisar kolla på avatar the last airbander ( får 4 stjänor av 5 möjliga ) och efter så skulle alla på toa men vi hade inte ätit middag så vi skulle äta på donken men då prata jag med mamma i telefon och när jag vänder mig om så ser jag en man stå och prata med mina kompisar så jag hör inte vad han säger men alla ser allvarliga ut sen börjar alla skratta så jag och mamma säger hejdå och det visar sig att han pratar om att vi ska tro på gud och så lyfter han upp elliot i luften och en massa det var iaf skit ku lem nlite läskigt först. :p Sen bjöd han alla på kaffe och te och bullar men jag ville inte ha. :/ Och då kom mamma och hämta mig ;) Och nu vet jag inte vad jag ska göra och inte imorgon heller. Jag skriver imorron.Godnatt sööötnuusiar!

<---Det här är medis
Puss,Rebecca!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar