onsdag 6 oktober 2010

Imorgon är den dagen jag har väntat på länge!! (YYYYYYY)

Imorgon drar jag till kyrkevarn!! (YYYYYY) Men men Alva tar med datorn så vi får blogga därifrån :D
Tar med mig kamrabn och jag lovar att ni ska få bilder :D

Idag har det varit vanlig skola och jag och Alex flamsa lite och spela in videosar. :P och efter så åkte jag till stallet och red ( min ridskola ) och red,vi träna dressyr program och jag red Deus ( amadeus) Och det gick suuuuper.Älskar han!!Och vi har ju en get på mitt stall ( bertil ) och han typ stånga ochstegra mot oss och höll på och tillslut visa Peter pan att han int orka mer så han försökte sparka honom men bertil var för lång bort men han fortsatte och så och sen var Bertil precis framför peter pan och då tob peter sin vänster fram hov och slog till bertil på ryggen med hans hov!! Asså deet är komplicerat men det var sjuukt läskigt!! :S <333

Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar