lördag 2 oktober 2010

nån gång måste man ljuga ;D

hehehe, idag när Emma hade matck så tog jag med mig kamran tog lite fotbolls bilder och höstbilder!! :P men när matchen var slut gick jag och petro min mormor,morfar petros pappa ( Göran ) och min mamma och lillasyst Emma och jag höll på att glömma Liza.Men iaf vi gick till ringen och då skulle petro köpa ett par skor hon hade sett förut i en skoaffär och min mamma handlar där ganska ofta ( även jag ) och det är väldigt dyrt ( skorna kosta 1999 ) och eftersom vi handlar där ofta brukar vi få rabatt.Så vi fick låsaas som om det var jag som skulle köpa dem. För då fick vi dem på 1200 kr. Oh sen gav vi dem till Petro och fic pengar av göran. :P men idag har jag bara varit på ringen och ikväll blir det film!! Drt blir The first Time. har länge viljat se den! Men skriver ikväll och berättar hur många stjärnor den får av mig.

jag i påskas. Man vill ju ha lite godis!! :P
Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar