måndag 18 oktober 2010

Jag hjälper alla!! :D

Har precis hjälpt Nellie med att göra hennes blogg! :D Den vart fett fin! Nu är Sally och Corra hos mig och vi chillar!! :D Dagen har varit nice och vi börja 12:10!!!! :DDDDD Sally häälsar  lacka bäver!! Nu ska dem gå väääänta.......................................................................................................................................................................................... Nu är jag tbx! Ska Kolla på top modell snart när jag skrivit klart det här :D Har inte så mkt att skriva förutom att efter skolan så gick jag,Sally,Corra,Linnea och Neliie till bananza och vi chilla där och så gick vi hem till mig efteråt och Då hjälpte jag Nellie med att designa hennes blogg och Corra testa mitt lös hår ( använder ej längre ) men det var allt kraaaaaaaam!!

Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar