söndag 10 oktober 2010

lääängtar tbx redan!! :'(

det här komemr bli ett låååångt inlägg men värt att läsa!!

Kyrkekvarn var fantastiskt och vi red ut det mästa av tiden, tihihi! Men vi red en gång i paddocken och då red jag barbacka och träna dressyr och det gick suuuuper duuuper! <333 Jag red Strákur ofc! ;D <3 Och vi hoppa terräng hinder och allt möjligt!!
Men påvägen hem så såg jag en ny öppnad fotoaffär precis vid liljeholmsbron!! Måste gå dit!! Så ska jag göra en tavla av mig och Strákur!! <333333 Tror jag ska ha en över min dator och en över min säääääng (YYYYYY) Men nu har jag suuuuper många läxor att göra och så ska jag läsa klass 7B varma händer frusna hjärtan. Läste fem kyssar och en fest förut men har läst ut den så nu håller jag på med fortsättningen! :DSka ladda över bilderna imorgon orka göra det nuuu! :P

Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar