måndag 11 oktober 2010

hästar, mer hästar och mest hästar!!

Jag vet att jag bara skriver om hästar hela tiden men det beror på att hela mitt liv handlar bara om hästar.
Imorgon skulle jag ha åkt till min medryttar häst med Alex men jag är för trött för att åka så när mamma skulle smsa henne det så såg hon att honhade fått ett nytt meddelande och det var från min medryttar hästs ägare och bartje var ill salu och nu har han fått ett nytt hem och åkt iväg idag. :( Så jag kommer aldrig mer träffa han!! :( Kommer sakna han liiiiite!
Men nu...Så hr jag precis målat naglarna och vart riktigt nöööjd! :D Har tgit foto på dem och ska lägga ut den bilden sen. Var hos Alex idag och åt hos henne och vi kolla på filmen 27 dresses har kollat på den innan och jag tycker den är bra får 3 ½ stjärnor av mig :D Men det var allt fr¨ån idag.

filmen vi såg!
3½ av 5 möjliga!
puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar