fredag 19 november 2010

HÖFTER/HIPS

today: har jag varit i trååk skolan... Sen var vi hos petro en stund och vi ( Alexander,Ellen,Edith,Daniel,Sally,Summer,Petro och Ellie. ) kolla på Harry Potter 1 och sen gick jag och Sally ( HÖFTER/HIPS ) hem till henn och hon skulle packa till Nellie, hon skulle sova där. Och där har hon en spegel där hon skriver en massa minnen på och då har jag skrivit lite saker tifigare. Typ som:ATT, BeccZi was here och ännu mer ATT och idga fick jag skriva HÖFTER/HIPS. :D Vi kallar varann det och det är så rooligt för det har blivit som våra namn. haha! Men iaf imorgon ska jag åka och provrida jag skulle ha varit där 3 men nu har det ändrats så jag ska vara där 10!!!!! bajs ville ju sova uuuuut!. But thats lifes!
sallys och min ääälskling!! han är så jävla sexig!! ;D
Är med i Harry Potter...
// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar