torsdag 25 november 2010

sjukhus...

asså shiit  vad man får vänta på sjukhus! Fast idag var dem välfigt effektiva och jag och min syrra skulle åka dit med mamma. jag gick dit för att kommer ni ihåg när jag var hemma förra gången.Då hade jag ont i magen precis mellan revbenen men nu hadde jag lika ont och på samma sätt fast vid höften så då gick vi dit igen.Samma visa den här gången fast jag ska få göra ultraljud ( som man gör när man är gravid ) haha!
Så jag har inte varit i skolan.
btw. har vi några läxor?
och ja, jag har bara chillat idag annars och kollat på gammla avsnitt från greys anatomy! :D  Just nu läser jag faktiskt bloggar.En av dem är fokis <----- klicka så kommer ni till hennes blogg.
dagens outfit:
skjorta ( blå )
vitt linne
blåa jeans tights.
det var allt från idag....
det här är Foki (Y)
// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar