fredag 26 november 2010

Pulka?

Idag var det skola och när skolan sluta så stannade jag Ellie,Petro,Ellen och Alex, sen gick typ alla föutom jag och Ellie och då hade jag och Ellie fortfarande roligt. Sen åkte jag hem och vi köpte thaimat på vägen. Och nu funderar jag på om Emma, jag, Emmas kompis och Sussi ska åka pulka eller ja, bara ha snöbollskrig. ;D
Men sussi är hos nån annan så när hon kommer så kanske vi gör det om hon vill.
Okej här kommer ett otroligt minne
SNÖB OCH SNÖF!
asså det örjade så här: det var sportlov ( tror jag ) 2007/2008 och vi ( jag och sussi då ) var med m´varann hela lovet. Och en dag så sa vi men ska vi inte åka pulka.Och då så gick vi ut fast med långskidor istället.Men sussi eller jag fick inte på den andra eller den åkte av hela tiden så vi åkte bara med en skida och sen döpte vi vår gård till SNÖB OCH SNÖF  snöb var ett område och snöf var ett annat och vi åkte där hela loven och vi var riktig duktiga och sen lärde vi Min lillasyster Emm att åka och efter det så kan vi inte sluta. Vi åker varje år och hittar alltid nya backar. Och så åker vi pulka som galningar... Asså det är ett väldigt starkt minne. och när man åker i snöb och snöf så åker man bara med en skida och vi har så grymt roligt...
// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar