lördag 20 november 2010

kan dagen bli bättre...? Svaret: Yes!

asså än så länge har dagen varit suuper! jag har åkt och provridit på Flipi och han var helt underbar! honom ska jag iaf bli medryttare på ( och hon sa att han skulle behöva komma ut på tävlings banorna så jag kanske ska börja tävla med honom efter ett tag :D ) sen åkte vi hem och då körde vi förbi ett Cupcake ställe som jag har tjatat på mamma om att jag vill handla på så det gjorde vi och dem var jättegoda och efter det fortsatte vi åka och hyrde film det fick bli the back up plan och Flicka 2. Och nu är jag hemma och mamma och jag ska kolla på fiiiiilm. Jag tror vi kollar på the back up plan. Och kl 4/5 kommer Alex och hon ska slagga här <3. Och alex om du ser det här ta med massa Harry Potter filmer!!! :D och jag vi ska kolla på film och flumma.men det var allt för tillfället.

// Rebecca<3

1 kommentar:

  1. Flicka 2? Hette inte en film som vi såg hemma hos mig Flicka? Det kanske är en uppföljare. :)

    SvaraRadera