tisdag 16 november 2010

Today

idag så har jag varit i skolan , lite halv roligt för vi hade roliga ämnen. Sen efter skolan vr vi på skolgården ganska länge och spela burken och jag flumma sen nu så gick jag,petro och Ellie hem till mig.och dem kanske skulle ha ätit här med det fanns inte tillräckligt med mat så dem gick hem för då fick dem inte stanna för deras föreldrar. :P Nu sitter jag hä framför datorn och jg kollar runt.
och visste ni att...?:
Idah är det galapremiär på harrypotter film 7 del 1 ( boken är så lång så filen är två delar )
tyvärr fick inte jag går...Och skulle gått imorgon men då rider jag ju och då ska jaghoppa Peter. :D Här är trailern på del 1.
här är trailern... :D Enjoy!
// Rebecca<3

2 kommentarer:

  1. JAG VAR PÅ GALAPREMIÄREN DE VA INTE DU <33

    SvaraRadera
  2. Susanna: Vad coolt! Jag ville se på galapremiären. ^^

    Becca: http://www.youtube.com/watch?v=MahTKZDHXaA
    Det är den bästa trailern. ^^

    SvaraRadera