tisdag 30 november 2010

jag kommer svääälta!

Jahap.... Helt plötsligt ska man göra ultraljud och då måste man fast 4 timmar före ultraljuet och jag måste dricka 1-1 ½ liter vatten innan och så ska jag vara kissnödig. faan vad mycket krav dem har och jag kommer behöva hoppa över lunchen och jag är as dålig på att dricka vatten oc jag älskar mat... så jag kommer faila på alla krav!nu till nuet. Jag har precis bokat in en sak 11 december men jag får tyvärr inte berätta förns den 11 december. :D Men det är en rolig sak iaf...
idag var det vanlig skola och nu har jag duschat så jag är fin och fräsch!! och om ni inte förstod det där med ultra lujdet så är det imorgon...
Och vet ni en hemsk sak det är inget desperate housewives"!!! :( Men vi får hoppas att det kommer nästa vecka annars kommer jag inte överleva!! Då kommer jag svälta av hunger ( ultra ljud ) ooooooooch av att inte få se desperate housewives!! Men nu vart det här en lång text. Imorgon rier jag iaf..
outfit ( hade inte sjalen )
rosa kort tröja- JC
Vitt linne- H&M
svarta jeans tights- Cubus

// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar