tisdag 23 november 2010

Nu kommer det mer.

Hejhej mina fina solstrålar. Nej jag bah skoja men hejhej mina söta läsare!
JAg och Edith hade lite flummflumm och ja...Vi kolla på flickorna på klitteholm och en massa mer. Och diskuterat.
OCh nu kommer de en as kul grej..........................................................................Jag och Edith ska vara med och sälja program till stockholms horse show!! På sönda och självklart hänkar kamran med! ;D
Skolan var skit idag-.-' självklart.... Men Cornelia och Ellie fyller år idag ( grattis Cornelia och Ellie!! :D ) jag tror det var allt. Juste själv klart har jag kört min matts tränings pass. Och det gick awsome. Och kl 9 börjar desperate housewives ( stavning? )
kl 9 kommer jag att chilla framför dem. ;D
Något som alla borde göra tycker jag!
// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar