tisdag 2 november 2010

Vi kommer dö....

jag kommer att vara död...
jag har inte tänkt på det här ordentligt men nu gör jag det för det vara någon som öppna mina ögon för det, det är sorgligt men det är viktigt att veta vad som väntar. Så gör saker du verkligen vill innan det tar slut och du inte har någon tid kvar.Nu fatta jag vad dem mena med, vad ung så länge du kan! För en dag kommer inte du att kunna röra på dig, tänka, prata, andas eller se eller känna några känslor.Och en dag kommer inte du att kunna dansa,springa,vara barn eller att kunna vara med dem kompisarna du har. men jag kommer undersöka mitt liv i varenda hörna tills det inte finns något kvar och det är då det tar slut! Jag vill dö och veta att jag har gjort allt jag vill och vara nöjd med det oxå, så inget ska stoppa mig, och det ska du oxå göra!! För jag vill inte ångra mig i sista sekund som man har gjort många gånger här i livet. Men det här skulle vara ett utav dem största. hallon eller jordgubb?hjärta eller stjärna?katt eller hund? nöjd eller missnöjd? glad när du dör eller inte?? det är ditt val! Så tänk för det är ett stort beslut.För det är mycket du måste satsa för att var glad och nöjd då!
// Rebecca<3
tagen från min förra blogg: beccziz-blogg.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar