onsdag 10 november 2010

sjuuk idag.....Igen

hej alla mina finfina läsare!
Idag är jag hemma ign för jag har varit sjuuk!! Okej jag gillar inte plugget men jag älskar att skriva dikter oc speciellt kärleks dikter och dem skulle skriva dikter på onsdagen eller Torsdagen! :( och jag var ju sjuk igår och är idag... men finns inget att göra åt.
Igår så åkte jag ju till stallet.Och jag fick rida peter pan han är fett bra för han är jätte lyhörd i munnen ( känslig i munnen brukar man säga på "ridspråk" ) och det gick suuuper! Nästa gång ska jag rida han igen och då ska vi hoppa det hette typ gymnastik hoppning. :D Och det är när det står en massa små hinder efter varandra med litet mellanrum det är skit skoj!! :D Men nu måste jag kila. Ska ta medicin... :(

// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar