måndag 22 november 2010

vår katt måste banta! ^^ klå den!

haha! Vår katt måste banta! Hon väger 5 kg ( känns inte som det ) och hon ska väga 3 ½ men vi vill att hon ska väga 4 kg. Så jag ska börja ha motions pass varje dag med henne.
har redna haft ett i 5-7 min. Och sen har vi fått bantnings mat. hihi!
idag har jag inte gjort så mycket. HAr vart i skolan och efter den så gick Petro hem till mig och hon hjälpte mig att skaffa intrnet på Wii. :) kulkul.
Flicka 2
den var väldigt bra. Först så trodde jag att det inte var 2:an men det var det. coh den får 3 stjärnor av 5. Den handlar om en tjej som får flytta från sin mormor ( hon bor i stan ) och flytta ut till sin pappa som hon inte träffat sen hon var bäbis ( hon var typ 14 ) och han äger en ranch och där träffar hon Flicka. En vild mustang och dem går inte att skilja på mer får ni se i filmen. den är ganska sorglig. :/
min finfina katt på bilderna! <333



// Rebecca<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar