fredag 3 september 2010

baka baka liten kaka....5 minuter senare.JAG TAPPA EN TAND!!!!

ja, jag vet att rubriken är lite random men men, jag tappa en tand 5/3 minuter senare tappa jag en tand !! och jag är jätte dålig när det gäller att tappa tänder!! haha! men idag har jag varit i plugget -.-' det är sååååå trååk! men iaf.efter det var det tanken att jag skulle följa med henne till hennes land men det vart inte för hennesw mamma vart sjuk men då vill vi sova över hos Edith em ndet tyckte mamma int var bra. Såå jag var bara där en stund sen gick jag hem och nu sitter jag här pigg som än mört!! ;) Sitter och chattar med Alva och kan tyvärr inte gå på stallvärdinne mötet :( ska vara i ett annat stall då.ska kanske åka dit med Mira!!! jag älskar dig Mira du är mitt allt! Men nu kommer syrran och ska ha en fajt om vem som ska datan!! det är såklart jag!! men jag vill inte att hon ska se vad jag skirver så Chao!!

Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar