onsdag 1 september 2010

haha, jag vet inte varför men det går bättre för mig ( statistik ) i den här blogg ;)

haha!! Jag har precis kollat på min statistik och det jag har mer läsare här för att haft den så pass kort!! Men iaf, idag har jag varit i skolan sluta 13.35 ( tror jag ) och vi hade slöjd sista lektionen jag och Corra var så jäävla flumm!!! ;D hahaha!! kan fortfarande skratta åt det!! och just nu sitter jag och dampar på min utslag på överarmen som vägrar försvinna!! Någon som har ett tips?? Kommentera då eller mejla mig på becczi.att@hotmail.com. iaf, efter skolan så var jag med edith och ellen sen var jag tvungen att hämta Emma ( syrran ) och så skulle vi åka på ridning jag fick Greven ( haflinger ) HAN ÄR BÄST!!! förlåt Alva!! nej, han kanske inte är bäst ( för det är Strakur) men han var riktigt bra!! :D och sorry för att inte ha laggt upp så mycket bilder men jobbar på det ;) hade tänkt att lägga ut lite videos men det får jag fundera på!! Och kom ihåg kommentera för i *****!! snääääääääälla!! <3333333 men nu har jag berättat lite kort om min dag, men min blogg blir bättre och bättre vill att ni ska lära känna mig först!! som en uppvärming! ;) men nu skriver jag bara om inget haha!!

Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar