torsdag 2 september 2010

love story, Taylor Swift (Y)

Love story med Taylor Swift är sååååå sjuukt bra!!
Taylor swift är en av mina favvosar!! ;) Förutom Jb!!! <333333 Idag har jag varit föör mkt flumm ;) Sitter just nu och lyssnar på musik från min bebis ( mobil ) hade nyss på love story men nu vart det never say never med Justin Bieber <333 Han är bäääääst! har avrit med Alex,Edith och Ellen efter skolan det var najs!! måste skffa mer pengar!! och om jag inte har skrivit det så har jag skaffat orginalet av Uggs, alla tror att Uggs är orginalet men dem har köpt modellen av några andra och det är det jag har köpt och bara för det fick jag black out så jag kommer inte ihåg vad dem heter. ;P och vet ni, det hä är nästan lite läskigt men jag är exakt som Lina i Linas kvällbok!! asså i båda böckerna!! asså jag vet det här är värsta random inlägget men sån e jag har alltid varit och kommer alltid va!! så gilla mig för den jag är eller dra, sorry men så ligger det till!! ochså måste ni lyssna på you belong with me,white horse och båda dem är med Taylor Swift!! ;) Men ja, det var allt för idag :D och jag hade min tredje spanka lektion. Och eftersom att jag har en pappa som är spanska har jag inte lärt mig något än eller jag typ 3,2 ord :P men nu blir det bara tråkigt!!

har ni sett vad neger jag var!!
Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar