tisdag 7 september 2010

glupsk ;D

Jag är väldigt Glupsk av mig för idag så har det varit skola och efter det så gick vi hem till mig och kolla på en film och åt chips,nötter,chips och chips igen xD Den som kom hem till mig var: Ellen & Alex & Edith och Kassandra!! Men sen fick Alex lite bråttom och stack iväg ;P Vi ska någ kolla runt lite på datorn. Har faktiskt inte så mkt att skriva men ikväll blir det läxor,duscha och äääääta som är min hobby ;) <333 Och jag hatar 5:orna i min skola,Oj nu måste Kassandra också dra... Jag hatar 5:orna i min skola för att på idrotten när vi byter om går dem in och ut!! Aja, det är komplicerat. och nu har jag 9 kanada läsare 4 USA läsare och 116 svenska läsare!!! ;D I am so happy!! men nu tråkar jag ut skriver ikväll!

puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar