söndag 12 september 2010

chilat 8D

idag har jag bara chillat och suttit framför datn och TV:n ;P just nu lyssnar jag på justin bieber och Usher somebody to love! ska fortsätta att lyssna på musiik! jag har börjat att gå runt och smått tänka på vad jag ska önska mig i julklapp... Jag vet men jag har ammsa saker jag inte har råd med nu och när jag har tänk igenom det lite bättre delar jag med mig av mina önskningar ;) Om jag ska vara ärlig så har jag inte äns bytt om xD sitter fortfarande i pyjamas... JAg vet men så är jag på mina chill dagar. Jag bloggar inte från min vanlga dator men även fast den här datan är en sån där typisk webbcam data så har den inte en webbcam. Det ser preci ut som en sån. Nu kom mamma precis hem från sin baby shawor ( stavning? ) jag har jort mina läxor men vi fick också några på fredag och då var jag ju sjuk så jag ska kolla upp det imorgon. :P Men det var allt frå idag.

puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar