söndag 12 september 2010

statestiken, hallu!!

hallå!! snälla kom igen kommentera läs gör vad som hälst!!
iaf, igår hann inte jag blogga för först kolla jag på en film medans mama gick och träna och pappa sov och emma kola på TV i hennes rum.Sen satte jag mig framför datan en liiiiiten stund och sen åkte jag ,sussi ,mamma,emma och pappa till ringen och jag hitta en gal1 snygg väska på en dyr affär som kosta 3000 men den hade 70% rea då kosta dem 899 och jag typ dog såå mkt ville jag ha den! men jag fick den inte mamma tyckte den var för dyr... Så jag vart skiit ledsen. Men jag ska typ köp en fjällräven jacka för dem pengarna istället. ;) sen när vi kom hem var vi tvungna att göra oss snygga och sen satte jag mig framför datan och jag logga in på bloggen men jag hann inte blogga.När vi hade gjort oss snygga gick vi och åt middag hos petro.Vi kolla på................BAKSMÄLLAN!!!  skiiiit rolig var den!!! hahahaha!! <33333 det var allt från igår men jag skriver mer när jag v vad som händer idag.Och om jag inte har sagt det så har Alex åkt till Italien. :D saaaknar henne!! <33

puss,Rebecca!

2 kommentarer:

  1. som om 3000 skulle räcka till en fjällräven! *fnysss*

    SvaraRadera
  2. ja, om man köper begagnad :P <333 som jag ska göra. :P <3

    SvaraRadera