fredag 24 september 2010

kan du klå det här.....?

jagstrakur och emma i vintras ;)
Jo, självaste jag ska gå ut suuuuper tidigt imorgon för att rida en hel förmiddag!!! :D Visst att vakna tidigt är jobbigt men jag ska få prövrida perla!! ( pärla uttalar man det ) jag har sett henne men inte ridit henne ;) Och är det inte sköönt med Fredag?? jag tycker det är dö sköönt!! jag tror jag tar med systemkamran imrogon och tar lite bilder vi ska eventuellt hoppa eller ja, vi får se. Thea ( ska åka ditt med henne och hon rider min förra medryttar häst ) hon är 9 år och hon ska typ hoppa och jag kanske ska bygga bana till henne och jag ska kolla om perla kan hoppa för då jäävlar då kommer jag hoppa! Jag älskar att hoppa.

jag kolla på Klara filmen idag ( jag har läst alla böcker ) för första gången och den var inte bra vart faktiskt lite besviken... För det är en helt annan historia i filmen än vad det är i böckerna! och min kompis sally vart "kär" i Jonte haha, och jag måste faktiskt också erkänn att han var sööt. ;) Just nu sitter jag och äter nacho chips ( stavning?) och dopar dem i smällt ost. love it!

Puss,Rebecca!

2 kommentarer:

  1. Jag såg lite av Klarafilmen. Hon den där konstiga tjejen var ju jättekonstig. XD
    "Men du kanske aldrig har suttit på en häst." Hon lät jätteflummig.

    SvaraRadera
  2. haha, ja. själva filmen var inte så bra.men Jonte var snygg!! ;D

    SvaraRadera