söndag 26 september 2010

full proppad dag igår :P

Igår var hela dan full proppad. Först så gick jag upp halv 8 för att jag skulle till mitt gammla medryttar stall och rida. Sen kom jag hem typ 1 och då gick jg till subway ( mackaffären ) och handla mat. satte mig och åt kolla lite på Tv sen göra mig iordning till att åka och käka middag hos min gundmor. Och där hade jag datan.Men då tyckte jag att det var lite otrevligt att blogga. Så jag hade fb framme och kolla på Alvin och gänget 1. Så såg min dag ut igår så jag var upptagen hela dagen.

Idag så ska jag göra läxor hela förmiddagen. och lite på eftermiddagen.Sen kl 6 ska jag åka och provrida en häst!! ( en liten shettis ) och det bästa var att om vi betalar 200 kr i månaden så får jag rida hur mkt jg vill!!!!! :D <33333333 Ja det tog lång tid att hitta en medryttar häst men men vill du vänta på något gott så väntar man aldrig för länge ( hur man nu säger det ?? ) men jag lääääääängtar såååååå!!! Och min tanke är att åka dit själ 1 elr 2 gånger i veckan och sen en gång med Emma dit. Men nu blev det här skiit långt.Ingen kommer läsa. M

Det här är jag och Strakur

Det här kommer jag någ rida i!!
Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar