söndag 5 september 2010

info om the day!!

Idag så red jag på siggesta.Och det var riktigt bar!! ;D vi trava/galoppera över bommar och räkna galopp språng. Det var naajs!! Fick en häst som heter ernst!! Han var rolig! kom precis upp fårn Sussi och vi har skrattat till gammla videosar!! och snackat ;D så vi hade kul,kul! Imorgon,skola ( svenska och matte hela dagn *suck*) men men vet vad jag ska ha på mig en skjorta från H&M och ett vitt linne från H&M och sen fejk jeans från bik bok. och mina fin fina uggs tror jag!! och kanske en sjal! JAg älskar sjalar!! ;) lägger upp bilder sen på dem. jag tror jg har lite kläder jag ska sälja vi får se om det blir mågon aktion. haha! och nu , Nu älskar jag mitt hår!! äh, jag lägger ut massa bilder sen ( sen = imorgon ) hår kommer lite blogg tips: Alex & sussi & Alva så det var allt från idag imorgon blir det någ smink tips,kläd bilder m.m. aja. bilderna är tagna i kyrkekvarn. Och jag vet jag skriver lite random saker in mina inlägg men läser ni min blogg får ni leva med det!! ;P

puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar