söndag 12 september 2010

Ville bara berätta...

för det första i rubriken i förra inlägget så mena jag chilla.för det andra....
Alla borde ha tagit en tyst minut igår för alla som dog 11 september i world trade center. För alla modig och omtänksama poliser,ambulanser,brandmän osv.För alla som hade oturen att få ser det och mäst av allt alla som jobba där. Jag fattar inte hur två styckna terrorister kan vara så dumma? visst det låg mera folk bakom detta men det var främst dem... Igår kl.8.46 för nio år sen krascha det första planet i en av dem tvilling tornen. Jag som tycker om att ta reda på sånt här läste precis en atikel i expressen om det här ( den var från igår ) och då kom jag på shiit det var 11 september igår så jag har tillbringat dagen med att sörja hemma. Jag tycker att alla ska ha minst en tyst minut för tänk dig själv att vara i den där sitationen!! Du har familj du är massvis av våningar upp och det ända du kan tänka på är att du kommer dö?? Men det är folk som på något helt otroligt sätt lyckades överleva!! Måste bara berätta en historia som inspererar mig det är ett mirakel!!

Han satt och jabba som en helt vanlig dag på sitt kontor ( i world trade center 11 september 2001 ) och så hör han något som låter som ett flyggplan precis utanför hans fönster och han hör folk börja skrika och springa och så kollar han ut genom fönstret och där ser han ett plan som kommermått hans fönster ( exakt utanför hans fönster ) Och han slänger sig under sitt skrivbord och hoppas att han överlever. planet kommer inte och det ända som händer för han är att han vart av med hörseln och inget annat inte ens ett rivsår!! han lyckas springa ner för alla trappor och kommer ut med bara några rivsår och utan hörsel!! och det inspererar mig!!

det är tornen...<3 vila i frid,vila i frid!
vila i frid alla world trade center offer! kram & puss från Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar