onsdag 22 september 2010

Du är det finaste som hänt mig!!

Jag önska att du alltid skulle finnas hos mig men jag förtsod redan från början att det inte skulle hända... Du är det finaste som hänt mig och du är det finaste som kommer ha hänt mig! Men nu glider vi isär... Även fast ingen av oss vill det. Jag komer alltid älska dig och jag kommer alltid komma ihåg dig! Båda vi vet att det här kommer att bli näst bäst för dig för det bästa skulle vara om du bodde hos mig! Ingen kan älska varann lika mkt som vi gör. Jag gråtar näöstan när jag bara ser dig för du är såå fiin! Jag har snart inga tårar kvar.men det värsta är att du inte vet vad som händer... Du och jag samarbetar bääst.du är alltid så rädd men med mig gör du vad som hälst för att jag ska känn mig trygg,Och jag vet att du är rädd men jag hjälper dig att behärska dig och våga. Cry a river, build a bridge and get over it. Life goes on!Eller bara stå där och ge inte upp och det är inte så lätt som det verkar! Du är mitt allt du är den som får mig att andas och om du skulle försvinna så vet jag inte vad jag gör... Du är allt för mig fatta det jag älskar dig, Mira!! :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar