måndag 6 september 2010

drama på stallet :O

ja, som rubriken säger det har varit riktigt mkt drama på stallet först höll jag på att bli biten på halsen av Posch men min halsduk rädda mig!! fju... Och sen hitta vi inte Edith och sen visa det sig att Ellen hade åkt hem. Aja, lång historia. Men alla vi är vänner nu även fast vi aldrig riktigt var arga på varann. Och just nu har jag sluckat i mig en chocklad kaka och så var Sussi här någon/några timmar, That was naaajss!! ;) imorgon gör jag resten av alla läxor ( spanska & engelska ) . Skolan var OK fast världens segaste eftersom det bara var den där bajsiga matte och svenska dagen... Ja, ni har hört det några gånger *host* min statestik har blivit bättre!!!! ;) gör reklam länka ill mig kommentera LÄS!! bara gär något!!! Och jag vet att jag lova er det där med bilderna fast jag tror att ni överlever utan dem en kväll ;P aja!

i spanien.jag,daniella och Emma. :D
Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar