torsdag 23 september 2010

medryttare!! :D

På Lördag ska jag typ åka och "provrida" en islandshäst ( jag har ridit den en gång förut när jag var medryttare förut ) men nu ska jag prova den igen och ska kanske bli medryttare på den. Läängtar!!! jag var inte stallvärdinna idag för jag kände att det inte var det bästa för mig... Elle det fanns andra ( många ) andra skäl till vrf men jag vill inte ta upp det på bloggen. Idag, en helt vanlig skoldag och imorgon är det en utagning för en film och en serie. filmen heter Poneh och serien heter 30 grader i februari. Hoppas att jag kommer in på någon av dem. Håll tummarna för mig!! :D Ska ni också söka in? Imorgon är det fredag!! yees! Och jag ska bara mysa med min familj i soffan är mina planer men man vet aldrig vad som händer i rebeccas life ;)  haha, jag är vildare än den vildaste eller nej, det är någ Sally och corra....osv men jag är en av dem ;) hahaha! Har just bara rabblt spanska och den sitter. helgen ser ut att på
lördag-rida ( medryttar hästen Drifa )
söndag-....? som sagt man vet aldrig i rebeccas life ;)

ps, min mamma har en jobbar kompis och hennes dotter sålde en fjällräven så mamma tog med den hem idag så jag skulle pröva.Men den var för stor!!! :(
Puss,Rebecca!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att det inte var stallvärdinna. Jag hade gärna velat höra hur det var. ^^

    SvaraRadera