onsdag 15 september 2010

Ridit!!!

nu har jag ridit! JAg red Lacky och vi red ut i skogen :D Det gick super för mig men för många andra så var hästarna jätteekonstiga :P T.ex. Greven som är hur trygg som helst han börja typ knäppa sig osv. Men på vägen hem gick jag ganska långt efter ( red sist ) . Och då träna jag dressyr och det gick suuuuper! han gick i form !!Och idag fick jag höra att jag ska bli stallvärdinna på Torsdagar typ.Men kan inte testa imorgon har andra planer. ;) Idag var skola joggen och jag hade tänkt att tävla men sen så skulle jag ta sällskap med Alex så vi bestämmde oss för att inte tävla så vi gick och flumma först tills jag fick skoskav efter 3 min. Och så hitta jag en kund vagn som några från enannan klass skulle åka i och då fråga jag om jag kunde också få sitta och sen höll vi på att välta så du skulle jag springa ikapp dem andra men då hade dm gått skiit lång så jag fick gå hela rundan själv!! ( 2 kilometer! ) Med skoskav... inte kul!!!! Men det var allt från idah.

Puss,Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar